22 maj

åh jag gillar inte katter som löper... haha. fan, tuffsan skek hela natten.. å på dagarna gnäller hon hela tiden. hur många dagar håller d på? mimmi börjar bli irriterad på na mää :P
så ringde mamma å talade om för mig att hon bokat tid hos veterinär i ockelbo, eftersom hon sa att d va så mycke billigare. runt 800 kr. jag hade tänkt boka själv.. men nu spara jag ju lie pengar när d blev i ockelbo.
det ska ske den 22 maj, klämfredagen (jag e ledig då) kl 10 på morgonen för den första. sen ska dom ha tratt på sig en vecka dom stackrarna.. tur att d e båda, slipper dom reta varann:P ska nog passa på å vaccinera på en gång om d går med. får hoppas nu att inte mimmi börjar löpa me.. då blir d ett riktigt helvete.. hahaha. räcker med en kåt katt:P
                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback