Bio

Ikväll ska jag å Stefan gå på bio. skoj! d va i julas sist. vi vet inte än va vi ska se... jag skulle vilja se en shopaholics bekännelse, men den gick bara kl 18. så d går nog inte. å då står d mellan Män som hatar kvinnor och Marley och jag.
har inte frågat stefan än vad han vill se, men för mig lutar d mot Marley och jag. en komedi med Jennifer Aniston. får se vad stefan tycker.
Nu ringde stefan(jag hade försökt fått tag på han tidigare).. han sa att jag fick välja mellan män som hatar kvinnor och Marley och jag.... så det blir nog den senare.. hehe.
vi ska ut och äta före med, men vet inte vart än. få se om ma orkar biopopcorn efter det. hehe

Jennifer Aniston

på tisdag firar jag och stefan1 år.. den 7e april. å vi kommer inte kunna ses på hela nästa vecka... så d kanske e att vi firar redan idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback