Hälsosam eller lat?

Nu när jag inte träffar stefan så ofta.. så känner jag att jag ine behöver riktig mat på kvällarna. utan d blir oftast olika typer av sallad. det e ju gott och så går d snabbt. men jag kanske kommer käka mig trött på sallader? eller d går kanske inte.
idag vart d en sallad med fullkornspasta, coctailtomater, paprika, rädisor, fetaost och skinka.
går ju å göra massa av olika varianter på goda sallader. få se om jag blir hungrig ikväll.. isåfall äter jag lite färsk ananas.
är d jag som försöker va nyttig eller e jag bara lat?
jag vet faktiskt inte själv.. haha
           
             dom första rädisorna jag äter i år... ett vårtecken!

jag har iaf packat slut på mina flyttlådor.. köpte bara 4 st.. å dom e redan fulla... har rensat ur i mitt föråd å staplat upp mina flyttkartonger där. nu vill jag ha fler lådor!!! får sånn lust å flytta!
å missarna dom springer runt för fullt å jagar varann å hoppar på varann å allt vad dom gör. å jäklar va tuffsan tappar hår. mimmi tappar typ ingenting.. bara man klappar på tuffsan blir handen full av katthår... lite jobbigt. men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback