Ikea

wiiieeehooo! man e ju bara bra på att övertala folk;) så nu.. planer för dagen:

  • jag och stefan åker med mamma och pappa + släpvagn till först gävle för att hämta mina pengar.. eftersom jag gjorde slut på dom andra igår.
  • åker vidare till valbo, där vi ska in på ikea.
  • ska köpas dubbelsäng, sängbord och byrå.. är det planerat.
  • sen skjutsas jag å stefan tillbaka till gävle och mamma och pappa åker med mina möbler till åmot.
  • min bil står kvar i åmot, å därför tar brorsan den in till gävle, med mimmi i spetsen under måndagen.

sen så är det planerat för middag å bio ikväll.. denna gång blir det Män som hatar kvinnor. fullspäckad dag.. roligt. :D
å ja.. nu är det 1,5 månad kvar tills jag flyttar..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback