Lön

nu har man fått lön igen.. vilket betyder att man kan shoppa fler möbler! wiieehoo! :D det som e kvar är först å främst ett matbord med 6 stolar. kruxet är att d kan vara lite svårt å få plats med det i det köket... men om bordet ärunder 2 meter (tippar jag på) att d ska få plats..ska jag gö en chansning?
jag har ett andra allternativ för å ha bordet, om det inte finns plats i köket.
imorrn eller nån dag vill jag åka till lindholms möbler här i gävle. sett ett bord på hemsidan som e lite av intresse.

den är 180 x 90 cm.. viket jag tror ska få plats...ska kanske mäta lite på ritningen till lägenheten.. hehe. man måste ju kunna gå förbi bordet me, inte behöva hoppa över det för att kunna sätta sig:P
bord och 6 stolar kostar 5990 kr vilket är ett pris som jag har räknat med.
nu har jag mätt på min eget lilla sätt på ritningen till köket. enligt mina beräkningar så ska d vara mellan 2 m å 2,5 meter långt... så då borde ju d gå med ett 180 cm bord. det som kan bli krångel e om det bara e 2 m.. då har man 20 cm å komma emellan.. hihi. men jag gillar å chansa. mm, vill iaf åka och titta på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback