PINA

vilken jäkla pina... brände mig illa på jobbet imorse. kokhet olja över handen... blev riktigt jobbigt att jobba efter det.. försökte med kylspray som inte hjälpte. kallvatten har vart d bästa.. men d går ju ju inte å stå med handen i vattnet hela dagen.. även om jag kanske gjorde d nästan halva dagen... :(
jag tål mycket... men d här va en riktig pina. när man skär sig så gör d ont för nån sek bara... nu har d onda varat sen kl 8 i morse. gör alltså ont i handen än.. men det e bättre. men d bränner.
blev värst på 3 fingrar.. som d blivit lite blåsor på. hoppas att d kommer gå över snart.. man känner sig handikappad i köket eftersom att d e helt omöjligt att stå vid stekbordet efter man brännt sig. dessutom va cheferna borta stor del av dagen när jag hade som ondast.. svårt å hålla god min framför kunderna. men nu e jag hemma.. skönt... nu ska handen plåstras om med lite aleovrea.
förlåt om jag e gnällig.. men så här ont har jag nog aldrig haft. (å då har jag vart med om mycket)

Kommentarer
Postat av: Ämly

Uscha, aj aj AJ som faan :/

2009-04-16 @ 19:28:52
URL: http://cosmo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback