Semester


Nu vet jag när jag får semester i sommar.. eller d e iaf preliminärt. vecka 29-31... 3 veckor alltså. alla veckor e samtidigt som stefans semester. så nu gäller det att spara pengar.. eftersom jag har obetald semester å mycke mer i hyra än vad jag hade förr. så d blir tufft. men man skulle nog inte palla med att inte ha semester å ingenting att se fram emot.. så det får bli såhär. vet dock inte vad som kommer hittas på, eller vad jag har råd med...



linda va nyss över med lite sprit som jenny ska ha till imöre.. hehe. åsså snacka vi lite smått. å det verkar tydligen som folk e sura på mig, över nått jag sagt/skrivit på fyllan. trist. jag har då inge agg mot nån. å vissa kanske inte gjort nå, men ibland e d att man inte gör nå som kan va felet med. tycker bara att d e tråkigt att d är som d är.
vissa kanske inte bara kan acceptera att jag har 2 katter som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Ja, kan dom inte acceptera dej som den du är, så är dom inget att ha...



Skönt med semester:)

2009-04-30 @ 10:12:02
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback