Trall

jag hörde av mig till Josephine som bor i lägenheten som jag ska flytta in i. hon hade pratat om att sälja sin trall som hon har på balkongen, å nu ska jag få köpa den. å hönsnätet ska hon lämna på balkongen. hon undra även om jag ville köpa ett skåp som var i badrummet och att titta på ett skåp å om jag ville ha det, skulle jag få det.
så jag ska åka dit igen nån dag:D å denna gången ska jag verkligen komma ihåg va d va för tapeter i vilket rum. kanske är bäst att knäppa kort. då kan ju ni få en liten tjuvtitt oxå;)
Åh, va man blir å längta nu då. har ju även beställt lite handdukar, sängkläder å lite gardiner på jotex. hehe. å allt på rea... duktigt!
Å igår köpte jag två askar med jordgubbar. kosta bara 15 kr per ask på ica maxi. hoppas dom är lika goda som dom ser ut. dom ska d smaskas på ikväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

mamma din sa att det kommit ett paket redan, hon sitter berdvid här nu ;D

2009-04-02 @ 18:57:34
Postat av: sofia

åhh:D:D:D

2009-04-03 @ 14:31:36
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback