Veterinären

mimmi och tuffsan busade. å dom ramla, så tuffsans svans hamna rakt under henne. å mimmi över. tuffsan bara låg kvar å gnällde.. reste sig inte.. å d såg verkligen ut som hon brytit ryggen eller svansen. hon låg som ett V med ryggen. såg otäckt ut. hon kunde inte resa sig
jag fick ju panik om d skulle ha hänt nå.. så jag ringde mamma. som gav mig lite olika nr till veterinärer. jag fick tillslut en akuttid till en väterinär. å åkte dit.
MEN... väl när man åkt iväg.. ja, vem är d då som sitter upp.. jo, tuffsan såklart.
jag skämdes verkligen sen när jag kom in till läkarn som va den största av dom alla. när tuffsan börja gå runt.  hela undersökningen kosta 480 kr.  haha, fan va pinsamt.
SEN när jag nu kom hem... beter hon sig lika som hon gjorde innan jag åkte. nu börjar jag fundera på om hon kanske börjar löpa snart... hon beter sig underligt.. å ingen av katterna har börjat löpt..å d kan katter göra redan vid 4 månader.. mina e 8...
får se hur kvällen fortsätter.. å om hon verkligen har ont? hos läkarn verka hon hur kry som helst iaf. men katter har lätt å komma ihåg om dom haft ont nånstans. nästa gågn väntar jag längre innan jag ringer veterinär.. hahaha!
          


Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

HAHAHAHAHA!!!!!! ledsen men det där var roligt:P

2009-04-23 @ 23:13:18
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback