Filmtips

ikväll har jag haft d mycket trevligt. mats va här och tittade på film, å han hade med sig väldigt bra filmer måste jag säga. nästan lite för bra.. för d va läskigt. haha. först tittade vi på nya wallander-tjuven.


jag hade rätt om allt. vem som mördade, hur det gick till osv. ett tag där trodde mats jag hade sett filmen, men icke. vart du inte imponerad mats? jag ska nog bli polis när jag blir stor.. haha
sen tittade vi på the unborn


faktiskt den läskigaste filmen jag sett på mycket länge. var till å med så att jag lära hålla för kudden för ansiktet många gånger... haha. ja, skäms ju lite över det. men se den. rekomenderas om ni vill se en film med läskigheter från början till slut. jag vart ju rädd redan innan filmen börjat.. haha!
få se om jag kan sova inatt alltså... usch, får rysningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback