idiiioter

min dag började inte särskillt bra... skulle cykla till jobbet i vanlig ordning... å vad? jo, nån har snott framdäcket på min cykel. jääävligt irriterande. blir så luck på alla som ska förstöra för alla andra. gaaaah.
jag bara gick förbi cykeln efter jag sett d, å tog bilen till jobbet. lagom irriterad över va som hänt.
nu när jag kom hem bar jag upp cykeln i lägenheten, så att inte hela cykeln försvinner. så nu blir d till å skaffa nytt däck. å vågar man ha cykeln ute längre? vet inte det jag. är ju jävligt synligt ändå för folk att se... men men. d hindrar tydligen inte tjuvar. fast d e proppat med cyklar i ställena å alla kan se.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh va tråkigt :(

2009-08-13 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback