Marknadsföring

Nu håller vi på och försöker marknadsföra oss så mycket det går med jobbet. får se om det ger några resultat. vi ska skicka ut ett vykort med lite information om oss till företag på brynäs som början... för att se om d ger några resultat.
och gå gärna in på våran hemsida och titta. www.harstajansson.se beställ lite mat, så jag får jobba mycket! haha

detta ska vi skicka ut till lite företag. även jag med på ett litet hörn där...

även hamna jag med på en till bild på hemsidan...

dock i mycket mindre format där.. som tur är.. tur man ska färga bort utväxten i helgen. hahaha


Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag får väl beställa av er då, jag kommer säkert inte göra nån mat så det blir ju perfekt ;D

2009-08-14 @ 16:58:09
Postat av: sofia

haha, nylagad mat direkt till dörren;)

2009-08-14 @ 17:58:46
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback