Bloggtorka

ja, nu är december här och det är fullt upp på jobbet med julbord och jultallrikar osv. har därför inte haft tid att ha datorn på ens denna vecka. i onsdags kom ju även sandra och mattias med lilla saga. i början va hon väldigt rädd och ville bara gömma sig. dom har fortfarande inte nosat på varann(tror jag), men dom kan va bredvid varann. å busa med varann lite, saga är ju överallt, så hon har väl hoppat lite på dom. den som är mest påerkad av detta är mimmi, hon är orolig hela tiden och dålig på att äta. medans tuffsan är helt som vanligt. saga har inte vågat ätit nå räkor, men hon hoppar å äter bland alla d skålar. hon gillar mjuka maten bäst. "Pussi möra bitar i marinad" (så du vet sandra) ;)


nyfiken tjej

planer för dagen: vart ledig i helgen eftersom jag ska med calles jobb på julbord vid scandic. har köpt en ny klänning som jag ska ha på mig:) väldigt röd å julig. har inte hunnit blivit trött på julmaten än iaf:)
men före ska vi hinna med att åka till calles mamma å fika å byta däck på hennes bil. och även hinna gå å köpa mer julklappar på stan. va ju inte klar som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback