Morgonpigg

som vanligt när man e ledig e ju jag morgonpigg. calle e ju alltid så snäll mot mig å idag tänkte jag iaf gö nått litet tillbaka. innan hans klocka hann ringa va jag uppe å sprang. kokade kaffe som han skulle ha med sig till jobbet:) sen satte jag igång diskmaskin, gjorde rent i kattlådan, slog in lite julklappar å nu sitter jag å äter frukost. som består av en ost och skinksallad.
kl 16 idag ska vi som jobbat i jul på jobbet ut och käka. vi är nog 7-8 personer och vi ska till BistroNord. sen blire kanske lite festande. hehe. men vill inte va bakis imorrn. ska på stan med kristin å byta julisar, å sen direkt iväg å käka hos calles pappa.
känns som man har fullt upp, även fast man e ledig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback