fiint

åh, va fint väder det var när man sluta... å när linda fråga om jag ville ut på promenad, sa jag faktiskt ja:P va lite kallt, men väldigt skönt! glad att det ordna sig mellan linda å micke.. alla kan ju ha sina svackor ibland. :) kollar på datorn efter en bild på linda.. men har inte så många. så jag bjuder på en från förra nyåret.


å på fredag drar jag å cheferna till sundsvall...ska va där till på söndag. å vi ska bland annat till wallmans salonger å bo i en svit. niiice! ska bli skoj å lyxa under en helg.
å älskling jobbar eftermiddag denna veckan, kommer inte se till han på ett tag då :( känns så bra med stefan just nu! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha,, vad fult.. :p

2009-02-02 @ 20:40:05
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback