GAAAAAH

va nyss och titta på lägenheten..  å den va verkligen skiiiitfin! har aldrig sett finare. tjejen som bodde där hade även två katter. dusch iställe för badkar... å då får det plats för tvättmaskin! diskmaskin lämnar hon kvar.. ja, nytapetserat sen november.. å badrumet fint.. det va alltså skiitfint! ni anar inte. jättefina tapeter och färger. ja, allt var toppen!
det gör ont i hjärtat att nån kanske kan få lägenheten innan mig, för att jag e 2a... vem kan skita i en sånn lägenhet lixom?
bara för att den va så fin, får man den ju säkert inte... men om,, då e jag världens lyckligaste.
dom flyttar för att dom ska ha barn, å har köpt hus. men hon sa att det är jättelugnt där.

såhär känner jag mig just nu.

å just ja... parkeringsplatsen.. dom vill ha svar om den innan dom vill ha svar om lägenheten. typiskt. men har skickat mail och frågat om dom kan vänta tills jag fått besked om lägenheten. eftersom jag va den enda sökande på parkeringen. hoppas d går isf.

VILL VERKLIGEN HA DEN LÄGENHETEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback