HAHA!

det här måste va ett av dom roligaste sakerna jag vart med om/hört. det handlar om lilla maja.


förberättelse: för nån vecka sen när linda var ute med maja.. å maja va rätt lullig. då hitta linda ett ragg till henne. men dom böt bara nr. så har dom smsat lite. men hon kom inte ihåg hur han såg ut direkt.

så nu i fredags va ju jag, kristin och maja på heartbreak. å det var han med. så han skrev sms att vi skulle gå ner. vi gick ner å två killar kom emot oss, jag sa. där är han! (jag hade inte sett han) å vi börja snacka me dom å lite så. hon hann få en puss av han innan vi gick från heartbreak iaf. å han var toksnygg!

sen gick vi hem, å då ringde han, å majas telefon dog, så hon låna min. så då vart d bestämt att han skulle komma. å maja gav med sig tillslut. så hon gick iväg å mötte honom.

men när dom möttes, va det inte han från krogen. utan han som hon träffa förra gången. då kände hon igen han. så man kan säga att hon fick hem fel kille. för han va då inte lika snygg. dom satt å snacka hela natten, men va inget för maja.
men vem fan va hunken på krogen då? han måste ju trott att vi va knäpp.. haha! ja, å inte vet vi namn eller nå, eftersom hon trodde hon hade hans nr.. fatta va komiskt! trodde jag skulle dö.
jag fick inte veta det förrän på morgonen. men på kvällen när dom kom hem, kollade jag i titthålet å tyckte det verkade konstigt, eftersom han hade ju mycke längre hår än han på krogen. haha!
svårt å gö om det misstaget maja!


Kommentarer
Postat av: majsan

den bjuder jag på ;)

2009-02-01 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback