Nyttig matkorg

ikväll när jag handla.. så handla jag rätt så nyttigt ändå.. duktigt. nu har jag bland annat en stor fin fruksskål hemma med dom här frukterna:

      
ananas                                     vindruvor                         granatäpple
   
apelsin                                   passionsfrukt

så den här veckan är d tänkt iaf att jag ska äta lite nyttigare. med bland annat räkor och avocado på menyn. men jag börjar inte förrän imöre... haha. för stefan ville ha semla ikväll.. å då kunde jag ju inte säga nej. :P

jag brukar alltid få mina ryck å va nyttig för ett litet tag, men går inte in för det som tex linda... sååå motiverad är jag inte.

helgen i åmot va lugn.. kolla på massa skidor på tv den mesta tiden. men mimmi har busat av sig me pojkarna. hon gick å la sig direkt när vi kom hem. lilla stumpan! snöar jämt när mimmi är i åmot.. men hon har vart ute å bråkat lite me kråkorna, men dom retar henne bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback