Åhhh

idag har d vart en väldigt jobbig dag. har gjort ett jobb för två å vi hade mer å göra. eftersom inte maria var på jobbet idag. fick jag ta hennes runda i fabriken å fylla på kaffemaskinerna. det va andra gången jag gjorde det. förra gången gick jag vilse å fick fråga efter vägen. den här gången hitta jag... jaa.. fabriken e stor. för er som inte vet, ligger min restaurang i malaco leafs (läkerol) fabrik. å vad d lukta gott.. lukta massa godis å såg godis överallt! visst då jenny?;)
                
fatta om man vart sugen.. hihi! ibland brukar vi få lite godis av dom me. så det e bara bra å jobba där:P

å gud vad jag längtar efter å flytta nu.. å inreda. det e så himla kul!!! måste ju hitta en längenhet först.. å jag kan ju inte flytta förrän i juli typ.. så det e ju ett halvår kvar. men tusan va jag längtar. en 3a har jag iaf bestämt mig för å ha, så det kommer bli mer än dubbelt så dyrt som nu. smällar man får ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback