grekisk buffé

hade jättemycket att göra på jobbet idag. va skiiiitjobbigt. trodde jag skulle dö där ett tag. men jag lever då än. restaurangbranshen e inte den roligaste jämt. men förtusan va tiden rinner iväg!
mitt uppe i lunchen hade vi en beställning på en grekisk buffé till gevalia. dom vart jättenöjda. det va så gott så gott. innehållet på våran grekiska buffé:

Souvlaki med Kyckling (spett)
Grekiska Färsdolmar på spett
Fiskspett
Bakpotatis marinerade i Vitlök
Moussaka
Grekisksallad
Tzatziki
Pepperoni
Svarta Oliver
Grekisk Lantbröd


                              
på måndag har vi en till beställning på en sånn. har förresten jättemycke extra beställningar nu... har fått in en jättesstor till påsk med... på 400 pers. wow. d blir en del mat.
men guuud va trött jag e nu...:P


Kommentarer
Postat av: myrsloken

hmm kanske e dax för de där järntabletterna ? :)

2009-01-14 @ 18:08:31
URL: http://myrslokensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback