Hemmafru

som chefen sa till mig, du måste va en underbar hemmafru... stämmer det stefan? jag älskar å ha nån att skämma bort. jag e dålig på å äta när jag e själv. men när man har nån å äta med, e det hur kul som helst. stefan får massor av goda saker av mig. idag ska han få chili con carne (som jag vet att han tycker om) åsså tänkte jag göra en rabarberpaj till efterrätt. mumma!
                                
jag e rätt trött nu, slitsamt på jobbet. å imorrn e ena chefen ledig, så jag får gö all mat själv. så imorrn börjar man kl 6.. hua. kanske inte så stor skillnad jämfört med 6.30.. men joo, det börde va förbjudet att börja innan kl 7. men en fördel att sluta tidigt iställe.
på fredag drar man till åmot, jag å mimmi hämtar upp brorsan på vägen. ska mimmi få leka av sig me pojkarna. mina planer är att fira jennyoch färga håret. kanske fiska?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg gott ut de där:P får du bjuda på våran dejt när vi har;) puss och kram

2009-01-20 @ 22:08:17
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback