mums!

det blir fest imorgon iaf... men det vart inte som d va tänkt. men planerna nu då:
middag med kristin, linda och maja. vi ska göra nått med kyckling, fetaost, soltorkade tomater å grejer, med sallad och klyftpotatis. låter gott. å till det ska vi dricka vitt vin. sen ska linda iväg på annat. å jag, maja å kristin ska ha party hemma hos maja, sen ut på krogen vi tre bara. om d inte hänkar på nån på vägen:P planerna är att gå till Heartbreak. så nu är man taggad igen.
bara en jobbdag kvar nu och jobba. sitter och äter pannkakor med glass! mums!
                         

vad ska man ha på sig imorgon... kan ju knappt ha nå kläder längre... blir så när man äter pannkakor me glass;) hmmm, e sugen på å ha klänning.. men vilken? sitter å kollar på bilder från mallorca me tjejerna för två somrar sen.. härliga tider!
       
kristin                                     maja                                      jag
kanske man kan få sig en go drink imorrn... ja, jag bjuder på den posen.. å jag va faktiskt inge full där.. haha!
hmm, va kort å ljust hår man hade där då. å smal. haha. den klänningen kan man väl knappast ha längre.
men tjejer... imöre ska vi ha skoj! jag vill se er fulla tjejer.. jag tar hand om er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback