stan

man vaknade av den här gullungen. så åt vi frulle å fixa oss för stan.
        
gullungen                                jag i full vinterklädnad

första affären jag gick in i. köpte jag nått.. mysbyxor på stadium, kände att jag behövde nya. sen va d jakt efter en present till jenny. d va svårt.. hitta inget riktigt bra först. men sen så ringde jag hem å hörde lite å fick lite tips. så det blev en liten present. jenny fyller år på torsdag. få se om jag e ledig nästa helg, isf så kan jag komma hem å fira na då.
e även sugen på att fiska. famiiljen har vart ute idag, å när jag hörde sist så hade dom fått 3 st. mina andra katter blir så glada. eller jag å fiska.. hmmm. jag kollar på åsså äter jag grillade mackor iställe. muuums! vinterns höjdpunkt.. haha!

    
               jennys lilla paket
jag råka köpa fel papper..så det var ett jättesladrigt papper. typ som silke.. skiiiitsvårt att slå in.. haha. hoppas det håller sig helt innan jenny får det.  använde även 20 meter snöre.. :P inte snåla här inte.. hihi

Kommentarer
Postat av: Linda

fixade ju ett ragg åt na mä.. thihi ett gulligt sådant.. ;)

2009-01-17 @ 23:00:04
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback