Vadslagning

idag på jobbet starta vi en vadslagning. alla satsa 100 kr var. den som får dom e den som tippat närmast om när Amo ska ha barn. (våran kollega) hon e i vecka 34 nu.. å är gravid med tvillingar. dom som e gravid e tvillingar brukar oftast föda innan v 36. jag tippade på den 25e januari. hoppas!!!! helena tippade på 27e januari och maria på 31a januari. hoppas att jag får rätt:P

Amos mage

å faktiskt, jag va nyss på stan och köpte järntabletter (å hårfärg).så nu tänkte jag ta järntabletter varannan dag å e-vitamin varannan. sen så ska jag dricka vitaminer varje dag. järntabletterna ska man ta i samband med måltid. så det får bli till kvällsmaten, å dom var skiiitstora. dom du maja;)

"Järnbrist kan leda till blodbrist samt blekhet, trötthet och kraftlöshet. Kvinnor drabbas oftare än män." så ja.. vi får hoppas d hjälper.

Kommentarer
Postat av: maja

majsan skulle inte fixa några sånna tabeletter ;) skulle väl knappt lyckas svälja p-piller haha



hoppas du kan tjäna lite extra kosing på vadslagningen :D

2009-01-15 @ 19:36:32
Postat av: Calle

Hehe nu får du sköta dig o hålla i detta med vitaminerna en månad iaf så ska du se det kommer göra susen :) Du kommer säkert bli mycket piggare. brukar vara brist på sånt när man är trött o slö i kroppen.. :) så ta dig i kragen o ät dom nu:) annars ska jag komma o se till så du får i dig de:) Ha en trevlig helg med Stefan nu :D kram

2009-01-16 @ 14:44:50
URL: http://www.flashbackbandet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback