Årets första dopp!

Är i Åmot nu... ja, för hur ska man annars bada... i gävle badar jag då inte me alla stroppar. (ja, jag e lite taskig)
låg å sola lite på gräsmattan hemma, sen åkte jag å brorsan å tog ett dopp.. å åkte hem igen. en snabb visit vid masen. va skapligt me folk där. men nu har d mulnat på lite.. å kommer ju va lite sämre väder i helgen. typiskt när man e ledig.

titta, jag har badat

       
nån som kan klå min bleka hud?           tvillingar?

   
nej, mina katter e inte galna... dom tycker bara det e så varmt ute, så dom flåsar. mina sötnosar. pappa är och köper räkor till dom nu. för ja, mina prinsessor äter ju inte allt;)

Kommentarer
Postat av: jenny

åh skönt o bada, och jag tror jag är liiite brunare om magen än dig hähä! ;)

2009-07-04 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback