22 år


Gratttis till mig! fyller 22 år idag... men känner mig dock inte nå större:P
idag har jag jobbat på som vanligt. av jobbet fick jag 2 tårtor,1 chokladask och presentkort på ginatricot för 500 kr. dom är supersnälla! igår kväll va börje och kerstin på besök. av dom fick jag tomatplanta och lite örter och en kruka å jord:D
hoppas på många tomatisar.
dom som ska komma idag: micke, stefan, mamma, pappa, brorsan, nonno, ture, linda och jenny. tror det iaf. men har redan fått presenter av familjen redan: av mamma och pappa: mitt fina matbord.. och en del av min kommande billagning. å av brorsan trådlöst bredband.


va även till sjukan idag å la om bandaget på tummen... såg rätt bra ut.. förutom att d e lite avkapat, men d har inte blivit nå infektioner å så än iaf. men kommer ju ta lång tid å läka, eftersom det inte finns nå skinn som skyddar såret.
i fortsättningen kommer jag få byta på tummen varannan dag, vem har lust å hjälpa?:P

Kommentarer
Postat av: Mathz

GRATTIS !!!!!

2009-06-18 @ 20:10:39
Postat av: erika

Grattis.. Hoppas att du har haft en bra dag..

2009-06-18 @ 23:20:33
URL: http://www.eriiikap.blogspot.se
Postat av: erika

ojoj

.com skulle det vara :P

2009-06-18 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback