AJ


ja, så fin ser man ut nu å ett bra tag framöver. hade mycket å göra på jobbet å hackade lite väl snabbt å hårt. ja, sen flög en bit av tummen bort. dvs nästan halva nageln och upp.. är helt borta. kommer ta lång tid att läka. å den kommer ju inte se ut som en vanlig tumme sen å jag kan eventuellt tappa känsel i den. men det återstår å se.
iaf så skjutsa som upp mig till nå ställe där jag vart omplåstrad och jag ska tillbaka dit och lägga om förbandet på torsdag. sen tillbaka till jobbet igen.. å fortsätta... trodde jag. men jag fick mest göra småjobb.. för att jag får inte använda tummen. och eftersom ena chefen är på semester, är jag ju den enda kocken just nu... å då kan jag inte va hemma från jobbet.. utan dom kommande dagarna så ska jag få ha 2 hjälpredor som jag ska säga åt vad dom ska göra.

Kommentarer
Postat av: Ämly

Men vännen, vilken otur du har! :( usch å fy!

2009-06-16 @ 17:26:15
URL: http://cosmo87.blogg.se/
Postat av: Maja

Men fy 17.... kom verkligen inte i rätt tid, låter läskigt... tur att jag satt när jag läste, blev svag i knänen kände jag :S

får väl säga krya på dej gumsan :)

2009-06-16 @ 19:18:19
Postat av: Sandrabanan

Du är då ändå olyckskorp nummer ett! Vad är det du inte råkat ut för nu? Stackars dej såsis. Lider med dej.:( Puss och kram

2009-06-16 @ 20:39:01
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback