Grillbuffé

idag har jag gjort en grillbuffé och kört ut till eskön... å hittade rätt på första försöket.. men vart lite osäker å va tvungen å ringa dom. eftersom det skulle vara öppet när jag kom. men dom hade bara glömt å öppna, så då kom dom å gjorde d. å då fick jag även hjälp å bära av lynette.. tur d.. för d va så tungt.
dom hörde även av sig vig 15.30 och skulle ha mer porslin och glas och grejer.. så då vart d lite stressigt.. eftersom det va inte långt kvar tills jag skulle åka då. men d gick bra d me..
maten på en grillbuffé:

  • Parmesanpanerad Kycklingfilé
  • Örtkryddad Helstekt Fläskfilé
  • Råstekt potatis och Potatisgratäng

    Varma såser
  • Pepparsås och Gorgonzolasås

    Kall sås
  •  Bearnaisesås
  • Ostgratinerade Tomater
  • Majskolvar
  • Grillad Zuccini
  • Grönsallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback