Kris

Nu har krisen även nått mig...jääävligt tråkigt. så efter min obetalda semester, ska jag få börja jobba 5 timmar om dagen.. som det ser ut nu. å cheferna ska jobba häcken av sig istället... är väl så att ha eget företag.
å jag kommer bli pank efter ett tag... eftersom jag hade kunna gå runt precis me min nuvarande lön. min hyra är mer än dubbelt så dyr och har mer räkningar. hamnar på 8000 kr i månaden..
å jag vet inte om jag kommer få ihop så mycket på en månad ens... så nej, inge roligt på fritiden eller ingen mat förmig framöver... have fun!
å min plan på att köpa mig en tvättmaskin, verkar ju inte så lovande just nu!
å snart ska jag åka å besiktiga bilen... lovar väl att den inte går igenom just denna dag.. å regnet bara öser ner.. dåligt tecken det här!

lär jag flytta redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback