Cannelloni

tog mig i kragen å tänkte göra riktig mat hemma till mig själv en dag.. å leta i kylen å göra nått, innan dom skulle krypa ut av sig själv. å resultatet blev lyckat.  dock kanske inte alla som hittar sånna saker i kylen hemma. men det e tur att man impulsshoppar väldigt ofta.. haha!
så på menyn vart det:
Cannelloni fylld med bacon, tomat, lök, champinjoner och fetaost.. gratinerat med grädde och ost.  å för inte vet hur man gör cannellloni.. det är färska lasagneplattor som man rullar in fyllning i, och har i ugnen.
första gången jag testa det. å ja.. inte alla som brukar hitta färska lasagneplattor i kylen.. men ja... jag å mina impulser!

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

De ska du bjuda på mej nån dag!!!=D

2009-03-09 @ 18:58:00
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback