Du är vad du äter

har aldrig haft så lite i kylen som nu... så vad gör jag? jo, jag håller på att frostar av kylen/frysen. d tar tid... så jag passa på å slänga ihop en potatisgratäng på en gång mä. å med att jag aldrig haft så lite i kylen.. menas: ja, hela barbordet e nästan fullt ändå... men  d e mest saker som inte behöver stå i kyla så mycket.
blev att tänka på "du är vad du äter", för sånt som är på bordet kanske inte e jättenyttigt... min last... ja, har 12 st lättdryck i kylen.. haha! dessutom e programmet på tv nu.. men blir lite inspirerad ändå när man tittar på det.
tror att jag skullle behöva vara med i det programmet.
        
imorgon ska jag jobba... förrätt och varmrätt till 25 personer å sen köra det till nån kvarterslokal i bomhus. jag jobbar själv, eftersom dom andra e bortresta.
men d gör inget.. har ändå ingen å va med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback