Sandrakvällen

ni som både läser min å sandras blogg, kanske tycker d blir tjatigt me bilder.. MEN   Mohahaha! innan jag åkte till sandra igår kväll, så passade jag på att baka en kaka och ta med. tror d vart uppskattat;) så det vart kaffe och kaka framför tv:n.
( å nu menar jag inte mattias;)) hihi!
vi tittade på Robinson som börja, å vart irriterad över att dom började med att bilda pakter.. kan dom inte vänta med det lite? suck...


Sötnosen Sandra

                
nybakad kaka med hallon    en av sandras poser    mattias kom hem lite senare


jag fick en 32 kilos Zelda på mig. jag e bara van med kanske 2 kilos katt? haha.. vart riktigt tungt åt magen ibland.. men mysigt var det! hihi

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Kakan var myyycket uppskattad:9 Tycker om olika sorters kakor jag ;) Detta ska vi göra om!

2009-03-22 @ 22:22:29
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback