Service

Pappa har bokat tid för service på min bil nästa vecka på torsdag 26e. å det e inget fel på bilen, meeeen. det e en sånn service där mycket ska bytas... skulle kosta över 10 000 kr. väääldigt roligt.
meeeen... man har ju en snäll pappa. pappa ska betala 10 000 å sen ska jag få betala allt utöver det va det nu blir.
å anledningen: brorsan har lite pengar.... eftersom han inte har jobb. dom ville ge han pengar.. å nu fick dom ju en anledning att ge mig med.. därför blev det som d blev..
för råd skulle ja ha haft. dom sa att jag inte skulle ha råd med möbler om jag betala servicen... jag sa joo. men dom ville verkligen betala... just för att brorsan skulle få pengar..
varför inte ge han pengar... å sen skita i mig?
ja, det e bara å tacka å ta emot iaf... <3

ge och ta heter d.. så jag ska göra nått snällt tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback