Snart helg

       

igår va jag, brorsan å stefan å bowla en sväng.. jag va inte på topp... va bara mittenserien som va godkänd, som jag vann... men nä. känner mig inte på topp direkt.. men d va jämnt i toppen. skoj va d iaf.

undrar va man ska gö i helgen då.. hoppas att det e fint väder... lite deprimerande å va inne på jobbet nu när d e fint väder.. så jag dör om det e fult när det e helg. riktig vårkänsla när backen börjar bli fri från snö.  åh.. längtar verkligen till sommarn nu. flytta, flytta, flytta.... men jag tror ingen vill komma på inflyttningsfest hos mig... så skippar väl kanske den. men ja, e en stund kvar.

Kommentarer
Postat av: jenny

annars kan du o jag ha inflyttningsfest baby ;) hihih

2009-03-19 @ 16:59:09
Postat av: sofia

dubbel inflyttningsfest;)

2009-03-19 @ 17:20:45
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Sandrabanan

Tills dess har kaka hunnit fått sin första lön och jag kanske? Såååå... PARTY!!!!!! YEEAAAAHHH!!!



Hrmmm... hemlis?

2009-03-19 @ 19:08:01
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback