Bästa vänner

             
Mimmi och Tuffsan låg och tvättade varann, va bara tvungen å ta en bild när dom myste. mina små gobitar. <3

idag har det vart kanonväder. sååå himla skönt ute. å jag drog med mig stefan för lite shopping. köpte bland annat lite småsaker till lägenheten: 2 par gardiner, 1 stort lakan (till dubbelsäng), duschdraperi, dörrmatta, 3 blomkrukor och en ljusgrej som jag ska ha på balkongen.
efter shoppingen så gjorde lite pasta carbonara till oss å sen vila lite. sen åkte stefan hem å jag gick ut å gick med micke. köpte glass som vi åt på vägen med. riktigt god va den, å den måste jag äta igen, soleros nya glass, riktigt bärig.
å jag fick väldiga skavsår.. hua...vill man va fin får man lida pin;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback