Efterlängtat möte

kom nyss hem från elin. så roligt å träffa gumman igen å snacka om allt möjligt. men mest vart d ju prat om graviditeten.. men även mycke om flytt. eftersom båda vi flyttar om nån vecka. riktigt trevligt.
vi möttes på brynäs för att gå en promenad. vi började att gå upp mot riggargatan dit jag ska flytta så hon fick se det, sen vidare till fjällbacken där vi handlade med oss chokladbollar. sen gick vi till hemsta dit hon ska flytta. så det vart ju en rejäl bit. å hon med magen i vädret. sen gick vi hem till henne å fika bland alla flyttkartonger.
å det va inte 22 juni det va sagt, utan den 21 juni.... då e datumet då födseln ska ske. alltså finns d risk att d blir på min födelsedag.
elin vill gärna ses igen innan hon får barn. så hon kan se min nya lägenhet å jag se hennes. så vi får hoppas kusen håller sig inne ett tag till. elins mage e mycke större än vad som syns på bilderna... d beror på hennes val av kläder å att d va mörkt:P


elin, innan vi skulle fika


chokladbollar och saft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback