Längtar

har nyss ringt och pratat med Elin.. som vanligt pratar vi länge när vi väl snackar.. 50 min blev det. så nu vet jag allt om hennes graviditet å liv igen. haha. hon har datum 22 juni tror jag det var.. så det kan ju bli på min födelsedag. :D
dom ska flytta den 23 maj till ett radhus i hemsta en 4a som är 95 kvm. å hon har 3 veckor kvar att jobba. så hon har hållt ut länge. å hon har gått upp 20 kg, men rör på sig mycke ändå. så himla kul å prata med na igen.
å på onsdag ska vi träffas. guud va kul. ska ringa na efter jag slutat jobbet så ska vi se vilken tid vi ska ses... thomas brukar ju spela tennis på onsdagskvällar med. så vem vet om hon orkar med mig kanske d blir en lång visit. antingen ska vi på stan eller ska jag till henne å hennes flyttkartonger. :D har verkligen saknat min Elin å tänkt ringa tusentals gånger, men inte tagit mig i kragen å gjort d.. nu gjorde jag d iaf.. så det känns skönt. har ju drömt om na mycket å om att hon är gravid.. så det e ju roligt att mina drömar hade rätt!

Inatt kl 3 åkte Annika in till förlossningen å bäbisen hade inte ploppat ut än när vi sluta jobbet vid kl 15. så får kanske höra på jobbet imorgon om d har kommit ut nån kuse. guud va alla ska ha barn. det är Annika typ nyss eller snart. sen sara och calle den 30 maj, sen Elin den 22 juni. blir mycke babykläder:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback