Söndag

idag har man lite att göra jämfört med igår iaf.. igår städade jag bara å packade lite smått.
haft en bra start på dagen med en dusch å diskat lite. snart ska jag åka ut till åmot. för jag ska hämta brorsan. dom har ingen bil hemma nu, eftersom mamma åkt till fjälls. blir väl kvar där ett litet tag innan vi beger oss mot sandviken, där vi ska plocka upp stefan. sen vidare till IKEA! ska bland annat köpa tavlor å lite annat smått å gott. vid kl fyra vill både stefan och fredrik vara i gävle. för då börjas d hockey. så då ska jag göra lasagne, medans han kollar på tv. en av hans favvorätter med;)
ja, d e väl bara å sätta mig i bilen nu då.
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback