1400...

Köttbullar har jag gjort idag. men men.. bara å bita ihop inför julen nu. är inte direkt jobbigt å rulla själva köttbullarna. det jobbiga är när man måste springa å tvätta händerna hela tiden om man måste ta kassan, svara i telefon, eller göra annan mat. men jag klara ju av det idag med. köttbullar på över 20 kg blev det. så jag chansar på att d blev runt 1200-1500..så 1400 får bli bra. för jag orka faktiskt inte räkna:P



å det e en aning pinsamt sen personalfesten.. många av dom som ragga på mig på personalfesten har inte vågat sig in till oss än:P men d känns skönt... men dessto mer pinsamt om man får nån kommentar om festen. :P men roligt som satan va d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback