Underbar kille



idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en liten överraskning. en fin bukett med blommor. IGEN! jag blir verkligen bortskämd, men jag gillar å bli behandlad som en liten prinsessa;) å som ni ser är det inte bara jag som gillar blommor:D mycket trevligt att ha blommor på bordet. på kortet stod det "Jag älskar dig! tack för att du finns! / Calle"
han var även och åt på jobbet idag. jag hann inte prata med han så mycket, för jag fick lite å göra. men han berätta att han bokat bord på Absint ikväll kl 7. å sen blire vidare med bio. vet inte vilken film det blir än. gillar en kille som kan ta lite egna insiativ:D jag skulle iaf vara klar kl sex sa han. så då hinner jag nog med en liten tuppis med:P annars somnar jag väl under filmen.
calle har kurs hela helgen. så imorgon åker jag till åmot och stannar där till söndag. å har med mig farsdagspresent till pappa. blir nog en trevlig helg. är ju inte i åmot så ofta nuförtiden. å katterna får springa ute lite:D

Kommentarer
Postat av: Linda

ååhhh.. vilken lyx alltså!!! :D

ha så trevligt.. ;)

puss

2009-11-06 @ 15:52:31
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback