Vaken

jag har ju vart sjukligt trött länge nu. det är riktigt jobbigt, å jag e ju inte den som vill gå till doktorn. har nu i en tid av över ett år, sovit middag varje dag, just för att jag är så trött. sover efter jobbet, upp å gör mat, sen sova lite till, sen kolla på tv, sen sova. så har många av mina dagar sett ut efter jobbet. vet inte riktigt vad det beror på.. ska nu iaf försöka "vänja" mig av med å sova. så det är 3e dagen nu jag inte sovit middag, men jag är ju sjukligt trött nu. gäller att jag håller igång, annars är det svårt att vara vaken. så det kommer ju bli tidiga kvällar istället. men förhoppningsvis blir det bättre och bättre. provar oxå med att äta lite järntabletter. så ska försöka hålla mig vaken lite till ikväll.
har nyss vart å storhandlat ikväll... å ikväll blir det pepparkakor och julmust framför tv:n. hihi! mumma:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback