Hälsocentralen

imorgon ska jag till hälsocentralen. hade skickat ett mail om dom om mitt "tillstånd" och dom ringde upp mig idag, så jag får komma dit imorrn. ska bli testad för borelia.
hade för ca 2 mån en fästing på benet. som jag bara röck bort, för jag vart så rädd.. sen va det inge mer med det. sen för ca en månad sen svullna benet upp där, men försvann på 2 dagar. happ tänkte jag. nu efter ytterligare en månad så hände samma sak på samma ställe. då börjar man ju undra.
å har mått väldigt dåligt mot slutet, trötthet, illamående, ont i magen, huve.. osv. å alla sånna saker e även tecken på borelia. men det e ju så vanliga saker, att d kan va precis vad som helst. jag tror inte på borelia, för jag känner mig inte dödssjuk. å borelia e ju ganska livshotande.men men, kan va skönt å kanske få veta vad det är. för jag känner ju att min kropp inte mår som den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback