Helgen

på lördagen vakna vi tidigt som vanligt. packa lite tvätt åsså åkte vi hem till calle å tvätta. packa även lite grejer som vi skulle ta hem till mig. som kastruller, torrvaror och sånt. nu har två lådor flyttat in i mina skåp + lite av hans kläder då. från å med december är det delad hyra:)
började må riktigt dåligt efter det å kunde knappt äta.. sen sov jag fram till att jag skulle göra mig iordning för hockeyn. brynäs vs luleå. 4-0 seger.. å calle va ju lagom glad;) vi skynda oss hem till jocke å elin å såg andra halvlek av sverigematchen. förlust.. sverige borde ha vunnit den matchen.
när vi skulle gå hem i kylan, va d svinkallt. å då stod det en taxi utanför.. å som tur var, va han ledig:D så då kunna man åka taxi hem.



på söndagen va man även då uppe vid kl sju. börja med å storstäda här hemma. känns väldigt skönt å ha det gjort alltså. å man hann med väldigt mycket å det vart en lång dag. å har även hämtat motorvärmarnyckel å köpt en kupévärmare till bilen.
inte så roligt inlägg, men nu vet ni varför jag inte haft tid å skriva... ska bli SAMBO! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback