Fotboll

igår gjorde jag å maja middag. Kyckling, klyftpotatis och dragonsås å sallad, å drack vitt vin till. sen åt vi jordgubbar å drack vin. mumma med jordgubbar alltså.
sen va det dags för maja å träffa calle;P så jag å maja cykla hem till han, där calle å jocke var.. så titta vi på lite fotboll. Ungern-Sverige. sverige tog ledning tidigt, sen fick ungern en straff(som inte skulle vart straff) å sen alltså i övertid, egentligen när matchen e slut... gör zlatan mål. shit.... det va helt sjukt ju:P


kvällen sluta dock inte skitbra... jag fick en blåsa på läppen... så jag ville hem å smörja å så. calle ville ju att jag skulle stanna, men jag cykla ändå... så han tog taxi hem till mig. haha.(ja , man e nog bra jolliig) men ni ska veta hur stor blåsan är nu... gruvar mig för å visa mig på jobbet imorrn. ja, vikken go karl man har;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback