Jeans

idag va jag på stan med Ämly... skoj! å i helgen va jag ju ute efter jeans.. å hitta inga.. idag köpte jag 2 par:) å fan alla jag prova passa ju förfan.. haha! helt otroligt... nu vet man verkligen vilken storlek man har på jeans.. 28/32... om ni ska köpa ett par till mig;)
vi gick ju självklart å åt på flanör med.. varma mackor. men dom gjorde fel till mig, jääävligt konstigt... för vi va dom enda gästerna. men han va lite flummig. erbjöd sig å gö ny.. men nej, jag va för hungrig:D
men d va gott... åt varm macka med kyckling sweetchili, istället för ost å skinka:P
e väl bra å prova nå nytt ibland. haha


hitta en gammal bild på mig å ämly... å jag ser gravid ut.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback