Lördagsmorgon

ja, nu har man hunnit med en del nu på morgonen. det började drastiskt med att calle tog bort min piercing (som jag skrev om tidigare).
sen så vart det till å rensa avlopp i badrummet, det hade blivit stopp. det va ju lagom mysigt lixom.
å sen så vart calle min frisörska ;) han färgade mitt hår. å på det mer avancerade sättet. först hårbotten, sen hela håret, sen slingor på det. vikken karl man har alltså:) resultatet blev bra med. (dock med en sur sofia) har förmåga å bli sur varje gång nån färgar håret på mig. :P stackars calle.
å sen skulle han hem å tvätta, å tog med sig av min tvätt med. hur snälltär inte det på en skala:D
vikken underbar kille man har;)

å vikket väder, helt kanon ju:) åsså ringde man till mamma å snacka. då har mamma å pappa bokat resa till Madeira nu i november. fy i helvete vad skönt! man blir ju lite avis:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback