torka

just nu råder det lite bloggtorka... känner att d händer mycket i mitt liv. men hinner inte skriva (eller orkar inte). umgås mest med min kärlek nuförtiden. kan bara inte få nog:D det verkar ju va ett bra tecken ;)

i tisdags fikade jag på stan med kristin. åt chokladkaka med grädde.. mumma:D köpte även en kofta. jag som inte skulle handla nå:P
igår åkte jag lastbil med calle för första gången.. det va lite läskigt, men man kände sig stor:P fast nådde knappt upp å öppna dörren. haha:D inte lätt å va liten.
å på jobbet är d fullt upp.. är ju enda kocken i veckan... åsså är d massa snack om framtiden. beslutet om företaget ska vara kvar, ligger just nu mycket i mina händer.


Kommentarer
Postat av: sandra

Bloggtorka tycker vi INTE om. Vill höra mer om din kärlek och jobbet! Du får sluta snacka i gåtor sådär. Du gör en bara mer nyfiken!!!!!! Snart har du mej på tråden och då blir det korsförhör igen;)

2009-09-23 @ 17:43:22
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback