Bloggtorka

fått klagomål för dålig uppdatering här;) jag har helt enkelt inte orkat att blogga. jobbar förfullt om dagarna, å e helt slut när jag kommer hem. inte nog med det, sover så himla dåligt osv, bara för att jag tänker på jobbet hela tiden. å värre kommer det att bli. jobbar även nu på söndag, beställningarna börjar ramla in. Ringde även om en beställning på min jobbtelefon efter jobbet. å självklart är det då helena har semester. hon tog semester på den dåligaste tiden, då vi har mest beställningar. enligt henne får inte nån ta ledig i maj, juni och december. nu blir hon borta över en vecka i maj, hon medger själv att det var fel gjort. å det e ju jag som kommer lida kommer få jobba häcken av mig, eftersom vi har fått in så satans mycket beställningar.
å när det gällde blocket-annonserna så fick vi inte allt för mycket sålt. det som såldes(än sålänge) var köksbordet och stolarna och vitrinskåpet och cd-hyllorna. så lite pengar kom in iaf.
å min bil besiktigades idag... å WOW! helt utan anmärkningar, inte nått dåligt sa dom. bara gott om min bil:D så jääävla skönt alltså. ska försöka få ut den på blocket nån dag, men om jag inte får nå bra pris för den, behåller vi den.
ikväll blir det lugnt. kommer säkert somna rätt tidigt känns det som, får iaf vara ledig imorgon. ska snart göra quesadillas. sen blir det tv å massor med godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback