Hemmafru

idag känner jag mig lite som en hemmafru. Calle är och hjälper jocke och elin och flytta, så jag har fått roa mig själv lite. jag har bakat falska biskvier, tvättat 4 tvättmaskiner än så länge, bakat bröd och stoppade nyss in en lasagne i ugnen. trodde att calle skulle komma hem å käka, men det skulle bli sent för han. så om en stund kommer jag sitta själv å äta lasagne, nybakat bröd och sallad. känns lite fel att ha lyxat så till sig själv. men men:P få se om jag ska hitta på nå mer att göra, för om jag sätter mig å vilar kommer jag att somna. gick ju upp vid 6 imorse med, fast jag är ledig. ja, är man knäpp så är man.
kissarna är kvar i åmot till på måndag, då fredrik tar med dom hem igen. så himla tomt här utan dom.


Kommentarer
Postat av: Nina

Lasagnen ser ju alldeles perfekt ut! Och faktum är att jag brukar tycka det är kul att lyxa åt sig själv ibland. Känns så härligt dekadent på nåt vis=)

2010-04-05 @ 23:34:31
URL: http://laktosfritt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback