Jotex

jag har börjat blivit riktigt shopping-galen nu alltså. är det våren som spökar? brukar få shoppingmani då. sitter på blocket hela kvällarna.. hehe. funderar också lite på å sälja bilen min. men får se, den ska iaf besiktigas först.
jo, nu har jag på mindre än en vecka hunnit skickat efter två ordrar från jotex. det som väntas inom kort nu är: 2 st 2dels bäddset, 2 set grillvantar å handdukar, bricka+ 2 skålar och ett tidningsställ att hänga på väggen.
å ena ordern ska komma till åmot, å den andra till gävle. haha. brukar alltid handla på mammas namn från jotex, men eftersom jag brukar beställa mycket därifrån kanske d va bäst å va medlem själv. (eller calle gick med) men nackdelen är ju att jag kommer shoppa mycket mer, nu när jag får katalogen hem till mig. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback